2015年3月29日星期日

Cheap 精

之前借咗張泰國DTAC電話卡兩張泰國八達通(兔仔卡)比個熟朋友, 借時好快手嚟拎, 但還時好耐都唔拎返嚟, 仲要有用過電話又無增值返錢入去!  我自己習慣保留1XX.00BAHTS在DTAC卡同兔仔卡入面, 方便自己或朋友下次用, 唔會一去到無曬錢打電話同坐車, 前兩天有朋友去曼谷, 就借了張電話卡同兩張兔仔卡比佢, 今日佢在曼谷WHATSAPP我, 問之前邊個用? 係咪玩野? 兔仔卡入面原來無曬錢!!!!!! 頂, 張DTAC卡我在網上CHECK過, 知道用咗, 但無入錢, 只餘3X.00 BAHTS, 攪到我想幫個朋友買定49BAHTS/天無限上網都唔夠錢, 還卡佢已經話, 只增值咗200.00BAHTS在其中一張兔仔卡, 我心都打個突, 用兩張卡, 只增一張卡??  我無出聲, 已經決定無下次, 今日個朋友唔講, 真係唔知雖然入咗200BAHTS, 但用突我3XX.00BAHTS, 聽完直情著火, 如果今日係其他人, 可能只增值就算, 唔話我知, 你話幾唔好意思, 借張無錢兔仔卡比人; 出入BTS閘口, 一定見到結餘, 無可能唔知無曬錢, 男人老狗, 比你著數一百幾十港幣, 算死草, 都唔係搵大錢嘅人.

P.S.借卡個朋友係成家人去旅行, 之前借過唔係咁樣, 今次應該係比咗佢亞哥用, 同埋我只CHECK到DTAC有無錢剩, 無辦法CHECK到兔仔卡餘額.

我諗以後都唔會再借電話卡, 兔仔卡, 悠遊卡比朋友, 費事自己唔方便同嬲, 之前已經有一次借DTAC卡比人, 又係用突曬, 當然此人無下次啦!

發洩完, 多謝大家!

沒有留言:

發佈留言